сряда, февруари 20

"Децата пишат писма до Бог"

Винаги сме знаели, че колкото си по-малък толкова си по-як, ето на:
из книгата "Децата пишат писма до Бог" на Михаил Димов :



Човек не бива да яде месо, а кюфтета може ли?
Миша, 3 клас

А Ти как различаваш женската душа от мъжката? По пишката ли?
Вова, 3 клас

Нали първи са започнали да раждат мъжете — спомни си реброто на Адам и Ева. Какво не ти хареса в това, че стовари този труд върху жените?
Зоя, 4 клас

Край, аз знам какво е това любов. Любов - това е гола жена.
Андрей, 3 клас

Здравей, Господи. Как вървят нещата при тебе? Как живееш? Как си със здравето?
Женя, 2 кл.

Кой духа вятърът?
Алик, 1 клас

Небето е синьо, когато си в добро настроение ли, Господи?
Надя, 3 клас

А Ти обслужваш ли и другите страни?
Толик, 3 клас

А Ти какво образование имаш?
Зайга, 2 клас

Аз разбрах, че Ти си най-главният на Земята, макар че живееш на небето. А няма ли да те преизбират?
Сеня, 1 клас

Господи, а Ти слушаше ли майка си като дете?
Нина, 2 клас

А в детството си Ти биеше ли се с децата или беше кротичък?
Костя, 2 клас

Аз Те обичам, разбира се, но повече обичам мама и татко. Нали не се сърдиш?
Зоя, 3 клас

Може ли да не умирам, а?
Юля, 1 клас

А дето продават свещи в църквата, това Твоят бизнес ли е?
Толик, 2 клас

Господи, Ти поне новия ми адрес знаеш ли?
Ляля, 1 клас
Ти би ли искал да си от нашите?
Сьома, 3 клас

Католиците си имат един Бог, мюсюлманите — друг, юдеите — трети, лютераните — четвърти, православните — пети. И там колко общо сте?
Игор, 4 клас

А когато стрелят на Земята, Ти какво, не чуваш ли, Господи?

Дядо Боже, а Ти моята душа ли си ми поставил или на някой друг?
Стасик, 2 клас

Ти как живееш на небето? Всичко ли си имаш? Или може би ти трябва нещо?
Зина, 3 клас

А мен има ли ме в действителност?
Люба, 3 клас

Защо още във втори клас много момчета са такива женолюбци?
Надя, 2 клас

Ти какво, по-невидим си и от въздуха ли?
Рита, 2 клас

Ти можеш ли да ми дадеш късмет и надуваема лодка?
Арвид, 3 клас

На Земята има толкова нещастия и страдания, за да не им бъде на хората жалко да умират ли?
Игор, 4 клас

Кое е най-най-последното число в живота?
Света, 4 клас

Каква марка е твоята кола? Божествена?
Кузя, 4 клас

Славата не Ти ли пречи да живееш?
Вася, 3 клас

Вчера аз прочетох, че е умрял един вестник. Къде ще пратиш душата му?

Скъпи Боже, моля те, направи така, че започвайки от баба и завършвайки със слоновете, всички да бъдат щастливи, сити и обути.
Тоня, 2 клас

Аз бих искал Ти да ми станеш баща. Да си купим кола. Ауди-100.
Валентин, 4 клас

Моля те, направи живота по-прост.
Павел, 4 клас

Мили Боже, вземи ме обратно, тук е толкова скучно.
Вася, 2 клас

Пише Ти Антон. Ако е възможно, направи така, че моите любими играчки да оживеят.
Антон, 2 клас

В една книжка прочетох стихотворение, че Ти си изпратил на враната парче сирене. Не можеш ли и на мен също да ми изпратиш? Много ми харесва.
Вовка, 2 клас

Направи от мен супермен. Само не ми казвай, че трябва да се тренира, всеки ден да се бяга, сутрин да се прави гимнастика. Това всеки ден го слушам от баща ми.
Моня, 4 клас

Преди две години Дядо Мраз ми подари велосипед, но той вече ми е малък и ми трябва по-голям. Ти нали си по-богат от Дядо Мраз?
Робърт, 3 клас

Знаеш ли, откакто разбрах за тебе, вече никога не преписвам.
Ина, 2 клас

Е, Господи, поне на себе си би могъл да си прекараш телефон!
Яша, 3 клас


Прощавай, Господи, аз заминавам за Израел. Много ми е тъжно да се разделям с децата и нашата Галина Михайловна, с Тебе. Аз бих те поканил на гости, но нали там говорят на иврит...
Изя, 4 клас

Аз толкова се уморих от живота: учиш, учиш, учиш. Като последен глупак!
Сеня, 3 клас

Хубаво Ти е на Тебе, Господи, с живия Висоцки общуваш.
Рудик, 4 клас


А времето, когато ние спим, защо ни се смята за живот? Не е правилно това. Насън ние дори не ядем.
Женя, 4 клас

Господи, аз знам, че трябва да си подам и другата буза. Е и какво? Подадох я, а Олег като ме фрасна. И ето сега, в класа аз съм страхливец. Благодаря.
Едик, 3 клас

Дядо Боже, каня те на моя рожден ден, който ще се състои на 4 август в 14 часа. Ще те чакам. Ако нямаш пари, идвай без подарък.
Миша, 2 клас

Цветята Ти са се получили по-добре, отколкото човека.
Галя, 4 клас

източник