понеделник, февруари 25

" А аз те обичам без време"


От едно анонимно сърце

07.12.03
На слънцето ми......
;
;Бих запалила ръката си,за да видя лицето ти в тази чернилка,да намеря себе
;си,защото знам,че не мога да се загубя,когато очите ти бдят над мен.Когато
;знам,че винаги виждам себе си в тях.И не ми е нужно огледало,за да разбера,че
;това е истина.От истината по-свята няма,от любовта по-истинска няма...
По пътя,който сама начертах с кръвта от йюмруците си,преди да е свършила
;войната,срещнах теб.чудо.Как е възможно човек да срещне себе си 5 години
;по-късно,по пътя,който сам вече е извървял.Нима се връщам назад,за да поправя
;грешките си.Или просто ти си избрана да поправиш моите,а аз да предотвратя
;твоите.Дали е възможно.Може би се е случило точно това:
;Сърцето ми е експлоадирало и всички малки искрици,на който се е разделило,са се
;разпръснали по начертания и неначертания път.Знам,че не мога да ги събера сама
;без очите си.Но ти виждаш през моите и знам,че вървиш по изминатото,за да
;събереш всички малки парченца на тази безбройна мозайка-сърцето ми.Събираш ги
;знам.И ще дойде ден,ти сама ще усетиш мига,когато ти и само ти,ще можеш
;отново да го сглобиш-такова каквото беше,такова,каквото го помнят
;хората,който обичаше.Но този път it ще добавиш една важна част,за да може то
;да проработи отново.Може би най-важната-твоята обич.А аз те обичам без
;време,без загубеното си сърце.Върни го,за да намеря очите си в твоите.
;За да прогледна.НЕ тълкувай,не можеш.Просто буди себе си,за да буда и аз..Научи
;сърцето си да обича,за да обича отново и моето...<