сряда, март 5

"Аз разбрах кои сме ние..." RB

на Райчо с либоф


Едно интервю на Сергей Всехсвятски с Ричард Бах




Р.Б.: "В моя живот имаше два момента, когато аз сякаш прогледнах. Единият беше през нощта. Аз гледах звездите и пред мен като че ли имаше завеса, каквато всъщност нямаше. Завесата се дръпна встрани, и аз разбрах всичко... Другият момент беше, когато изпитах усещането за една безкрайна светлина, която беше любов. Светлината беше толкова силна, че аз се молех, тя да си иде, аз не можех да я издържа. За мен това беше като ядрен взрив. Тя, като озарение ми даде сила, даде ми знание за това кои сме ние и какво е нашият дом, и че това е огромна красота. Аз разбрах това и след това се постарах да разкажа за това чрез една малка игра."

Как кой е Райчо ?!?!

2 признания:

Tanuki каза...

Признавам че обичам Велина! Като всичко на света!!!

Анонимен каза...

ахахахха Велина нищо не признава без бой и без мента :P